بنك القاهره يطلب خريجى تجاره للعمل ك "Teller" والتقديم عبر الانترنت 29-10-2019

ما هى وظيفة Teller :
هو منصب مبتدئ مسؤول عن المساعدة في تنفيذ أنشطة الفروع ، بما في ذلك التسليم اليومي للخدمات التي تواجه العميل ومعالجة المعاملات ، بالتنسيق مع وظيفة خدمة العملاء. الهدف العام هو توفير خدمة عملاء عالية الجودة ومساعدة الفرع في تحقيق إيرادات من خلال تقديم الحلول المثلى. المسؤوليات
• بمثابة نقطة الاتصال الأولى لعملاء BDC وتقديم انطباع أول إيجابي من خلال خدمة العملاء ودية وفعالة
• إجراء معاملات مصرفية تتسم بالكفاءة والدقة ، بما في ذلك معالجة الودائع النقدية الواردة / الصادرة ، والحفاظ على نقود قبو الفرع • تحديد فرص الإحالة للمنتجات والخدمات الجديدة على أساس الأهداف المالية للعميل
• تثقيف العملاء على الفرص الرقمية والخدمات الذاتية التي تقدمها BDC
• الالتزام بسياسات البنك ، والضوابط التشغيلية ، والإجراءات التنظيمية لضمان سلامة وأمن العملاء والأصول المصرفية
• ضمان تلبية جميع احتياجات العميل وإدارة أي قضايا / مخاوف العميل بفعالية ، تصاعد حسب الحاجة
• الحفاظ على معرفة العمل بحسابات العملاء وكذلك المنتجات والخدمات الجديدة والقائمة المقدمة
مؤهلات
• 0-3 سنوات خبرة ذات الصلة
• حل المشكلات الفعالة ومهارات الاتصال
• اجادة برامج الاوفيس
• القدرة على العمل في بيئة مع فريق
JOB PURPOSE
The Teller is an entry-level position responsible for assisting with the execution of branch activities, including the day-to-day delivery of client-facing services and processing transactions, in coordination with the Customer Service function. The overall objective is to provide high quality customer service and to help the branch generate revenue by delivering optimal solutions.
Responsibilities
• Serve as the first point of contact for BDC clients and provide a positive first impression through friendly and efficient customer service
• Perform efficient and accurate banking transactions, including processing incoming/outgoing cash deposits, and maintaining branch vault cash
• Identify referral opportunities for new products and services based on client’s financial goals
• Educate clients on the digital and self-service opportunities offered by BDC
• Adhere to bank policies, operational controls, and regulatory procedures to ensure the safety and security of customer and bank assets
• Ensure all client needs are met and effectively manage any client issues/concerns, escalating as needed
• Maintain working knowledge of client accounts as well as new and existing products and services offered
Qualifications
• 0-3 years’ relevant experience
• Effective problem solving and communication skills
• Proficient in MS Office
• Ability to work in a team oriented environment
Seniority level
Entry levelEmployment type
Full-timeJob function
FinanceSalesAccounting/AuditingIndustries
BankingAccounting
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق
مَّا يَلْفِظُ مِن قَوْلٍ إِلَّا لَدَيْهِ رَقِيبٌ عَتِيدٌ